dimarts, 24 de juliol del 2012

Notícies varies

Pels amants de One Piece, us puc assegurar que m'assabentaré el mateix moment que vosaltres del moment que tv3 estreni els nous episodis.
Jo m'imagino, i és una suposició, que quan acabi d'emetre els que ja tenen començaran amb els nous episodis. De doblats, ja ho estan. Ara la feina ès tècnica. Mesclar la pista de diàlegs... En definitiva acabar de posar el llacet el producte. I això jo no és feina meva.

Per altra banda, després de l'estiu tindrem enllestit el llibre que hem fet en Joan Sanz i jo. La nostra idea és anar a diferents llocs de Catalunya, Balears i Païs Valencià per presentar-lo i estar una estona amb els amics i amigues. Ja tenim concertat algunes dades en diferents llocs. En el moment que tot estigui més lligat us ho farem saber.

També fa pocs dies vaig posar en el mur del meu facebook que en Carles Lladó (la veu del Ruffy) i jo estem pensant de fer un taller de doblatge, exclusivament dirigit al món anime. També tinc confirmada la participació del Joan Sanz.  Encara no sé ben bé com ho farem. Realment no ens esperavem que la resposta fos tan bona. El que volem és que tothom tingui oportunitat de participar, que conegui aquest món i que s'ho passi bé.

8 comentaris:

  1. Que interessant, això del taller de doblatge!!! Esperarem amb ganes noves notícies sobre això i sobre el llibre, que sembla que per al Saló del Manga ja estarà llest!

    ResponElimina
  2. Potser coincideix amb el final de l'emissió de Bola de Drac GT i ho posen a aquella franja horaria.
    Sobre el llibre seguirem esperant més noticies i sobre el taller de doblatge ja ho havia vist al facebook em sembla molt bona idea, ja he tingut la sort de trobar-me amb alguns actors de doblatge en varies ocasions però mai amb en Carles Lladó. Esper-ho poder-hi assistir!

    ResponElimina
  3. Molt interessant tot. Amb ganes de que s'estrenin els nous episodis i que arribi el taller de doblatge!!
    Per cert, sobre el llibre es podrà aconseguir en llibreries, o al Saló del Manga, per exemple?
    Jo sóc del Pallars Sobirà i no estic segur de que passeu per aquí a presentar-lo...

    Bé, esperant noves notícies i atent a les 22:30h per l'estrena del Videoforum al youtube!

    ResponElimina
  4. Molt interessant, cuan ya sapigueu per quins punts anireu a presentar el llibre espero poder apropar-mi i aixi saludo a en Joan i et conec a tu.

    Lo del taller de doblatge pot ser una idea molt interessant pero sobretot sapiguer desenvoluparla be, es necesitaria un Fb de OnePiece tambe creat per TV3 i poder fer publicitat tant en el de BdD con en el de OP.

    Ah i per cert, si no es molta molestia, m'agradaria que fesis un cop d'ull a alguns dels meus petits treballets, la pagina web esta en construcció pero mira, de mica en mica s'omple la pica: www.raulstudio.co.cc aixi que gracies.

    I a veure com van els esdeviments de OP i BRProject :)

    ResponElimina
  5. En Barcelona, al saló del manga es on podriau fer lo de presentar el llibre i tot aixo.
    I també podriau venir al salo del manga els dobladors de One Piece ja que si es com dius (i com pensem la gran majoria) i donen els nous un cop acabats els vells portaran poc temps donant els nous i no se a mi i a molts ens faria molta il·lusió.

    ResponElimina
  6. El taller de doblatge sona molt bé! I ja tinc ganes de veure els capítols de One Piece i l'opening. Siusplau quan pugis dona més detalls del taller. :D

    ResponElimina
  7. A mi m'agradaria saber si heu doblat els openings al final o no.

    ResponElimina
  8. jo volia saber que com es que han tret 3xl i que hon faran ara one piece

    ResponElimina