divendres, 9 de novembre del 2012

El llibre la sèrie de la teva vida (2a Edició)

Com molts sabeu la rebuda del llibre al Saló del Manga ha estat un èxit.  Hem venut més de 500 llibres en 3 dies, hem signat a més de 500 persones, i hem sigut l'exposició amb gent de totes (de fet, vam haver de fer dues i encara força gent es va quedar fora).
A finals de la setmana que ve tindrem la segona edició, i la vendrem durant 3 dies en un local de Barcelona. Pròximament començarem el recorregut per tot el país i anirem a les principals ciutats de Catalunya. Posteriorment també hi ha la intenció de què surti per Amazon.
Si algú està interessat a tenir el llibre la setmana que ve, i encara no s'ha apuntat a la llista a través del Saló (perquè estava exhaurit) o través del facebook o twitter, que m'ho digui. Evidentment en Joan i jo hi serem per signar i fer-nos fotos.

4 comentaris:

  1. Per favor, que arribe prompte a Amazon perquè ací a València no he tingut collons per a trobar-lo :(

    ResponElimina
  2. hola m'agradaria saber on fareu la propera signatura del llibre i on em puc apuntar per poder tenirlo.Soc una fan des de 1987.Les mevas 3 primeres nenes van créixer amb goku i el meu últim fill també ara té 11 anys tot i que ell ho va fer en principi en castellà, perquè ja no la feien en català,a les seves germanes i a mi se'ns feia estrany escoltar en castellà la serie, per sort TV3 va tornar a recuperar-la en català, uf quina sort. Bé particularment de totes les sagues les que més m'agraden són la primera fins que neix son.goan i després Bola de Drac GT aquesta em chifla.Me agradaria saber si les cançons de GT i les altres les cantas tu Marc.Be una salutació gran a tots, el meu mail és pleyades.venus @ gmail.com gràcies espero que em contestis

    ResponElimina
  3. Hola atlantiana, encara no hem oficialitzat la llista dels llocs on anirem, però no tardarem a fer-ho. Et puc dir que anirem a bastantes poblacions importants de Catalunya. La setmana passada vam fer un event de tres dies a Barcelona, i degut a l'èxit que vam tenir creiem que ho tornarem a repetir en poc temps. En tot cas també el pots demanar per Amazon, ara si la teva idea és tenir el llibre i coneixens t'avisaríem quan hi hagués qualsevol event preparat. Si és així estigues atenta al blog o el blog del llibre "lasèriedelatevavida.blogspot.com" o el facebook.
    Salutacions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies per respondre si que estic interessada en el llibre i en conèixet i també saber qui canta les cançons de totes les temporades sobretot Bola de Drac GT, ja que no sé si són els mateixos o si ets tu el que les canta, gràcies estare atenta al blog

      Elimina