dissabte, 20 de setembre del 2014

NOU TALLER DE DOBLATGE "M'ANIMA L'ANIME"

Aquest Dissabte 27 farem el taller de doblatge que vam posposar  a finals del mes de Maig.
Encara us hi podeu apuntar o demanar informació a través de l'email
doblatgeanime@gmail.com

Més de quatre hores, en un estudi de doblatge, vivint l'experiència de doblar amb en Joan Sanz, Carles Lladó i un servidor. Des que vam començar a fer aquesta iniciativa hi han participat més de 400 persones.

Aquest taller és per a gent novell que mai ha participat, tot i que els "veterans" que hi desitgin participar, rememorant els records del primer taller, també ho poden fer per un preu molt assequible.  Només és qüestió de demanar-ho a través de l'email.

En breus dies anunciaré on anirem a presentar el llibre i farem una mica d'espectacle, aquest mateix mes d'Octubre, abans del Saló Manga.

1 comentari:

  1. Hola Marc, m'agradaria felicitar-te pel teu gran doblatge d'en Goku.

    Em presento, sóc l'autor d'un fan manga de bola de drac online sense ànim de lucre anomenat "Dragon Ball Legendary"

    (com Dragon Ball Multiverse)

    i recentment he aconseguit contactar amb un amic que em traduirà el manga al català.

    Per donar un impuls al manga en aquest idioma,per a mi seria un gran honor si em volguessis ajudar fent

    una petita però segur gran dedicatòria gravada als fans.(En mp3 per exemple)

    Una frase,alguna cosa així com:

    "Hey a partir d'ara podeu seguir bola de drac legendary en català"

    Moltes gràcies per endavant i si no pots ho entenc.

    Salutacions

    L'adreça del meu blog és:

    www.dragonballlegendary.blogspot.com

    I el mail:

    blogdbl1@gmail.com

    ResponElimina